توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین بیماران آسیب‌دیده از کرونا

شناسهٔ خبر: 43183069 -
الهی راد گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «نذر شهید قاسم سلیمانی» با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته به بیماران نیازمند کرونایی در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش هاناخبر ،

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین آغاز این مراسم با اشاره به دستورات اکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص همیاری و برگزاری رزمایش همدلی در مقابله با ویروس کرونا و خانواده‌های کم برخوردار و خانواده‌های درگیر با این بیماری گفت : در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی هم‌زمان با سطح کشور در استان نیز آغاز شد.

او افزود: این رزمایش چهارمین مرحله طی امسال است که به همت خیران، مراکز نیکوکاری و با مشارکت کمیته امداد استان برگزار می‌شود.

او گفت: تاکنون در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامات اثرگذاری با همکاری مراکز نیکوکاری و خیریان به خانواده‌های نیازمند استان ارائه‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه بحث معیشت و کمک‌های مؤمنانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد استان است ابراز امیدواری کرد: جامعه هدف این مرحله از رزمایش، خانواده‌های دارای بیمار و آسیب دیدگان کرونا هستند.

او گفت: با هماهنگی انجام‌شده با سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، لیست مبتلایان به بیماری کرونا که نیازمند هستند به این نهاد معرفی و این سبد‌های معیشتی با اولویت بین آن‌ها توزیع می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =