سورپرایز کارلوس کی روش

شناسهٔ خبر: 43321E03 -
کی روش به رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان پیشنهاد داد که علی دایی را به عنوان سفیر همیشگی فوتبال ایران در عرصه بین المللی معرفی کنند.

به گزارش هاناخبر ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از جمله سخنرانانی بود که با استقبال خوب حاضران در مراسم بدرقه تیم ملی مواجه شد. کی روش زمانی که پشت تریبون قرار گرفت یک اقدام غافلگیرکننده داشت و با تمجید از علی دایی او را روی سن دعوت کرد و سپس به رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان پیشنهاد داد که علی دایی را به عنوان سفیر همیشگی فوتبال ایران در عرصه بین المللی معرفی کنند.

دایی: کی‌روش مرا شرمنده کرد/ امیدوارم تیم ملی مردم را خوشحال کند

 

 علی دایی در آئین بدرقه تیم ملی فوتبال ایران حضور یافته بود و در خلال این برنامه به دعوت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روی صحنه رفت.

کی روش با در آغوش گرفتن علی دایی از فدراسیون خواست او را به عنوان سفیر همیشگی ورزش ایران انتخاب کند.

دایی در این خصوص گفت: کی روش مرا شرمنده کرد. من مخلص شما هستم. به نوبه خودم برای تیم ملی آرزوی موفقیت داشته ام چه با کی روش و چه بدون او.

وی تاکید کرد: تیم ملی ایران با وجودمشکلاتی که دارد می تواند مردم ما را خوشحال کند. من امروز به اینجا آمده ام تا تیم ملی را بدرقه کنم. انشاالله ایران در جام جهانی بازیهای خوبی انجام بدهد. ما هم در خانه می نشینیم و برای این تیم دعا می کنیم.

کی روش : قلب تک تک مردم ایران با پسران من است

 

کارلوس کی روش در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تالار وحدت اظهار کرد: بسیار خوشحالم از مراسمی که برگزار می شود. حضور این همه جمعیت انگیزه زیادی به ما می دهد. این حمایت وظیفه ما را بیشتر می کند. این حمایت نشان می دهد که ما قلب تک تک ایرانیان را با خود در جام جهانی خواهیم داشت و انگیزه پسرانم دو چندان خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اصولا در مراسم های اینگونه افراد متفاوتی حضور دارند اما امروز می خواهم از علی دایی نام ببرم که سفیر و حامی همیشگی فوتبال ایران بودند. (در این لحظه کی روش دایی را دعوت کرد که به روی سن بیاید). می خواهم پیشنهاد بدهم به رئیس فدراسیون فوتبال که علی دایی سفیر همیشگی فوتبال ایران در عرصه بین المللی باشد.

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =