فعالیت ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 4383EC68 -
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در کرمانشاه فعال هستند.

به گزارش هاناخبر ،امین حیدریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از فعالیت ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

او گفت : احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بخصوص در محور‌های مواصلاتی نقش مهم و سازنده‌ای در کنترل و روان سازی ترافیک برعهده دارند.

حیدریان افزود: مسأله مهم دیگر، اقامت موقت مسافران و تأمین سوخت خودرو‌ها در مواقع بحرانی مانند برف و کولاک بوده و همین مسأله نیز در کاهش آمار سوانح و تلفات جاده‌ای نقش مؤثری داشته است.

او افزود: در حال حاضر استان کرمانشاه دارای ۲۸مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱۶مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مرحله ساخت و ساز در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه است.

حیدریان ادامه داد: تعداد ۳۱مورد درخواست موافقت اصولی در دست استعلام، تعداد ۱۵موافقت اصولی صادر شده و ۱ مورد پروانه بهره برداری نیز صادر شده است.

او افزود: برنامه ریزی، مکان یابی و نظارت بر ساخت و بهره برداری از مجتمع‌های خدمات رفاهی را از جمله وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دانست.

حیدریان گفت: با توجه به شرایط فعلی و وجود بیماری کرونا، بازدید مستمر از وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، پمپ بنزین ها، سرویس‌های بهداشتی و... به صورت ویژه بررسی و پیگیری می‌شود، که البته در حین این بازدیدها، توصیه‌ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله نحوه صحیح ضدعفونی کردن سطوح و سایر امکان عمومی به پرسنل مجتمع‌های خدمات رفاهی ارائه می‌شود .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =