شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونا در مهاباد/ تست 9 نفر منفی شد

شناسهٔ خبر: 43BD88B0 -
رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ۱۲ نمونه مشکوک به بیماری ویروس کرونا در مهاباد که به تهران ارسال شده‌ بود، جواب ۹ مورد آن منفی اعلام شد.

به گزارش هاناخبر ،

امیر بهزاد اظهار داشت: هم‌اکنون ۶ بیمار مشکوک به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی مهاباد بستری هستند که حال عمومی چهار نفر آنان رو به بهبودی است و ۲ نفر نیز تحت مراقبت هستند.

او ادامه داد: از این پس نمونه مشکوک به بیماری کرونا به مرکز استان انتقال یافته و جواب تست بیماران در زمان کمتری نسبت به دوره قبل اعلام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد تاکید کرد: وضعیت شهرستان مهاباد و منطقه آذربایجان‌غربی در حالت زرد قرار دارد و خوشبختانه با رعایت و همکاری مردم کمترین تلفات و میزان مبتلا نسبت به استان‌های همجوار داشته‌ایم.

بهزاد با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان آمادگی کامل برای مقابله با این ویروس را دارد، از مردم خواست تا اطلاعات و اخبار را در این زمینه از خبرگزاری‌های رسمی و پایگاه‌های خبری مجوزدار پیگیری کرده و از توجه به اخبار کذب و ضد و نقیض و انتشار آن در فضاهای مجازی خودداری کنند. 

طبق آخرین آمار، ۲۳۴  نفر در آذربایجان‌غربی مشکوک به کرونا هستند که از این تعداد آزمایش ۱۲ نفر مثبت اعلام شده و یک نفر فوت کرده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 7 =