مرسوله‌های پستی در مهاباد بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت

شناسهٔ خبر: 43CA0877 -
رییس اداره پست مهاباد گفت: امسال ۱۶۶ هزار و ۴۵۷ مرسوله پستی از مبدا این شهرستان تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش هاناخبر ، کمال عثمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع مرسولات پستی ۱۶۶ هزار مرسوله داخلی و ۱۶۷ مرسوله نیز مربوط به خارج از کشور بوده که به مقاصد مختلف ارسال شده است.

وی ادامه داد: امسال همچنین بیس از ۷۶ هزار مرسوله پستی از سایر مبادی به مهاباد واصل شده که توسط همکاران اداره پست در سطح شهر و روستا تحویل گیرندگان داده شده است.

رییس اداره پست مهاباد اضافه کرد: خدمات پستی به صورت فیزیکی، الکترونیکی و مالی در قالب سرویس‌های متنوع پستی شامل سفارشی، پیشتاز، الکترونیکی، خرید و فروش اینترنتی و خدمات متقابل انجام می‌گیرد.

عثمانی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان مهم‌ترین دغدغه اداره پست است، توصیه کرد شهروندان در زمان ارسال مرسولات خود نسبت به درج صحیح آدرس، کد پستی فرستنده و گیرنده اقدام کنند.

وی یادآور شد: ماهانه بیش از ۲۵۰ تُن موسوله پستی توسط کامیون‌های موجود و همچنین ماهانه ۱۲ کامیون فوق العاده اقدام به ارسال محموله‌های پستی به داخل و خارج از کشور خواهد کرد که عملکرد قابل توجهی محسوب می‌شود.

به گزارش هاناخبر، پست مهاباد در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست ترافیک و سرانه درآمدی را در بین شهرستان‌های استان آذربایجان غربی کسب کرد، هم اکنون ۴۰ دفتر پیشخوان، ۲۸ دفتر آی‌سی‌تی در سطح این شهرستان فعال است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =