موسسه استنادی علوم جهان اسلام کد بین‌المللی همایش شمس و مولانا را صادر کرد

شناسهٔ خبر: 43F457A9 -
مدیرعامل موسسه تولیت شمس تبریزی و مفاخر خوی گفت: موسسه استنادی علوم جهان اسلام نهمین همایش بین المللی شمس و مولانا را به رسمیت شناخته و کد بین المللی این رویداد را صادر کرد.

به گزارش هاناخبر ، رضا جعفرپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام موسوم به ISC با کد 63004_02230 ضمن به‌رسمیت شناختن نهمین همایش بین المللی شمس و مولانا پوستر این رویداد مهم علمی و فرهنگی کشور را در سامانه این پایگاه نمایه کرد.

وی ادامه داد: از سال 1397 که همکاری موسسه تولیت شمس تبریزی با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با امضای تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری این رویداد بین المللی آغازشده، استانداردسازی فعالیت‌های همایش مدنظربود که دریافت کد ISC و به دنبال آن نمایه شدن مقالات همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام از مهمترین اهداف بود . مدیرعامل موسسه تولیت شمس تبریزی و مفاخر خوی اظهار کرد: این امر با همت همکاران دبیرخانه علمی و اساتید حاضر و همکاری‌های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی محقق شده و درحال حاضر اکثر مقالات و سخنرانی‌های ارائه شده در همایش‌های بین المللی شمس و مولانا در ISC نمایه شده است.

به گزارش هاناخبر، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یک سامانه اطلاع رسانی علمی به شمار می رود که در صدد رتبه بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی است.

همایش بین المللی شمس و مولانا همه ساله با حضور و ارائه مقاله دهها عضو هیات علمی دانشگاه های معتبر علوم‌ انسانی برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =