راه اندازی سامانه پیش بینی هواگو در ایلام

شناسهٔ خبر: 442D8A03 -
مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: سامانه هوشمند هواگوی با شماره تماس ۱۳۴ برای ایام اربعین در استان راه اندازی شد.

به گزارش هاناخبر ،سیروس نادری زرنه راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی هواگو را از نیاز‌ها و ضروریات استان دانست و اظهار داشت:این سامانه آخرین وضعیت جوی استان را به شهروندان و مسافران اطلاع می‌دهد.

 

وی افزود: با توجه به حضور انبوه زائران داخلی و خارجی در استان ایلام و شهرستان مهران و الزام آگاهی لحظه‌ای از وضعیت جوی منطقه در ایام اربعین، راه اندازی این سامانه نقش مهم و تأثیرگذاری در جهت خدمت رسانی به زائران حسینی ایفا خواهد کرد.

 

نادری زرنه یادآور شد: تعداد خطوط ورودی این سامانه از هشت خط به ۳۰ خط بر روی بستر فیبر نوری افزوده شده و هم اکنون امکان پاسخگویی به ۳۰ تماس همزمان توسط مردم با این سامانه فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: از طریق این سامانه آخرین وضعیت جوی و پیش بینی تا ۷۲ ساعت آینده شهرستان‌های استان، توصیه‌های هواشناسی کشاورزی، هشدار‌های هواشناسی و همچنین پیش بینی هوای تهران و مراکز استان‌های همجوار ارائه می‌شود.

 

نادری زرنه عنوان کرد: امکان برقراری ارتباط با انواع اپراتور‌های ثابت و همراه و امکان دسترسی کاربران خارج از استان به این سامانه از طریق شماره تلفن۱۳۴-۰۸۴از دیگر قابلیت‌های سامانه فوق است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =