توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 44447070 -
رییس اداره فرآورده های طبیعی و سنتی و بازرسی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه طی امسال خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،کیومرث رحیمی با اشاره به تشدید فعالیت بازرسان معاونت غذا و دارو در حوزه های مختلف در دوران شیوع کرونا گفت: بازرسان هر مکانی که کالاهای سلامت محور در آن عرضه شود را بازرسی می کنند.

وی افزود: گستره بازرسی نیروهای معاونت غذا و دارو، داروخانه ها، سالن های آرایشی، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، باشگاه های ورزشی و ... را شامل می شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 بازرس کار بازرسی از این مراکز را برعهده دارند و در پنج ماهه امسال 2134 بازرسی از سطح این مراکز صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به توقیف 170 هزار قلم کالا در پنج ماهه امسال در سطح استان گفت: این کالاهای سلامت محور یا خارج از شبکه رسمی توزیع شده و یا تقلبی بوده و یا کیفیت لازم را نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع کالاهای توقیفی حدود 70 هزار قلم آن مربوط به کالای سلامت محور مرتبط با کرونا شامل ماسک، دستکش و ... بوده است.

رییس اداره فرآورده های طبیعی و سنتی و بازرسی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارزش کشفیات صورت گرفته در سال جاری را 6.5 میلیارد ریال عنوان کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =