مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی:

هیچ گونه وقفه‌ای در مراسم حج ایجاد نخواهد شد

شناسهٔ خبر: 444605E0 -
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: بنده با صراحت عنوان می‌‌کنم همه مراحل و روند اعزام زائران با آرامش و طمأنینه در حال انجام است، وقفه‌ای در مراسم حج ایجاد نمی‌شود.

به گزارش هاناخبر ،

محمدرضا ندیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنده با صراحت عرض می‌کنم  تمام مراحل و روند اعزام زائران با آرامش و طمأنینه در حال انجام است، هیچ گونه وقفه‌ای در مراسم حج ایجاد نخواهد شد.

وی به شائبه‌های موجود در خصوص لغو پرواز حجاج و اعزام زائران اشاره و تصریح کرد: همه‌ کسانی که به شائبه‌هایی در خصوص لغو پرواز حجاج و اعزام زائران دامن می‌زنند باید بدانند که این کار آن‌ها بدون آگاهی لازم بوده و در این خصوص فقط مقامات مربوطه می‌توانند اظهار نظر کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان به عدم لغو پرواز حجاج اشاره کرد و افزود: سفر به این عظمت تعطیل نمی‌شود و مراسم مربوط به حج روال عادی خود را طی می‌‌کند و بعضی از تأخیرها طبیعی است چراکه برای یک سفر عادی و معمولی زمان و تدارک لازم است، سفر حج نیز با توجه به عظمت و معنویت بالای آن جای خود دارد.

وی عنوان کرد: بعضی از نمایندگانی که صحبت‌هایی مبنی بر لغو پروازهای حجاج انجام می‌دهند از موضوع آگاهی لازم را ندارند و باید دقت کنند که رسیدگی به این مسئله فراتر از مجلس است.

ندیری تأکید کرد: بنده با صراحت عرض می‌کنم  تمام مراحل و روند اعزام زائران با آرامش و طمأنینه در حال انجام است، هیچ گونه وقفه‌ای در مراسم حج ایجاد نخواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان ادامه داد: همچنین تمام پروازهای امسال از فرودگاه ارومیه خواهد بود که پروازهای رفت به مقصد فرودگاه مدینه و پروازهای برگشت از مبداء فرودگاه جده صورت خواهند گرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =