تولید علم، قدرت و ثروت را گسترش می‌دهد

شناسهٔ خبر: 4448B813 -
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همه مولفه‌هایی که قدرت را گسترش می‌دهند، اکث در حوزه تولید هستند و تولید علم، تولید قدرت را افزایش می‌دهد.

به گزارش هاناخبر ، سردار جمشید رضایی ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید چمران که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان کردستان برگزار شد، با تسلیت چهارمین سالگرد سردار سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان وظیفه تربیت نسل آینده را برعهده بردارند و باید بدانیم که با تولید علم، تولید ثروت و قدرت گسترش می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: همه مولفه‌هایی که قدرت را گسترش می‌دهد اکثرا در حوزه تولید هستند، هیچ کشوری بدون تولید علم پیشرفت نمی‌کند و امیدواریم دانشگاه فرهنگیان این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای ثروت‌های زیادی است که دشمن چشم طمع به آن دارد، گفت: دشمن همواره تلاش می‌کند با انتشار دروغ ذهن جوانان ما را منحرف کند و به وسیله ذهن‌ها بر سرزمین نا تسلط پیدا کند.

سردار جمشیدی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره و تصریح کرد: برای مقابله با آن باید با شایعه‌پراکنی مبارزه کنیم و این امکان فقط با جهاد تبیین امکان‌پذیر است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه از همان خلقت حضرت آدم، خداوند راه حق و باطله را تفکیک کرده و به همین جهت رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه واجب می‌دانند، یادآور شد: بسیاری از پیامبران با همین جهاد تبیین حقایق را روشنگری کردند.

وی در ادامه به وضعیت امروز فلسطین اشاره کرد و گفت: حماس اسرائیل را که قوی‌ترین سیستم اطلاعاتی دارد و از پشتیبانی‌های قوی آمریکا برخوردار است، آنها را غافلگیر کرد.

سردار جمشیدی با اشاره به اینکه مهم‌ترین تهدید اسرائیل تهدید داخلی و موضوع دوقطبی شدن آن است، گفت: این دشمنان می‌خواهد ایران را با ایجاد ناامنی شکست دهند و لازم است ما با پدافند وارد عمل شویم و اجازه نفوذ به داخل کشور را ندهیم.

وی با بیان اینکه امنیت کشور و منطقه به برکات جبهه مقاومت است و همه آن مدیون حاج قاسم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید به حاج قاسم به عنوان یک فرد نگاه کنیم بلکه باید به عنوان یک مکتب نگاه کرد چراکه تعریف منظومه فکری، باورها، برنامه و تشکیلات بود که می‌توانست بر منطقه اثرگذار باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گریزی نیز به انتخابات پیش‌رو زد و گفت: این انتخاب در جبهه حق و باطل تاثیرگذار است و هرچه با اقتدار و باشکوه برگزار کنیم تولید قدرت را افزایش خواهیم داد و دشمن عقب‌نشینی می‌کند

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 9 =