سرپرست فرمانداری بوکان خبر داد:

پایان بلاتکلیفی شهرک دامداران و شهرک جوانان بوکان

شناسهٔ خبر: 444B1197 -
سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان گفت: تبدیل شهرک دامداران به روستای نعل شکن و شهرک جوانان به روستای بهاران به تایید وزارت کشور رسید.

به گزارش هاناخبر ، لقمان خسروپور روز دوشنبه 8 مهرماه در گفت وگو با زریان موکریان گفت: بعد از سه سال پیگیری مداوم فرمانداری  ،نماینده محترم مردم بوکان  و همراهی استانداری   جهت تعیین تکلیف  دو شهرک دامداران و جوانان، روز ششم مهرماه تاییدیه وزارت  کشور برای صدور کد روستایی این دو شهرک به نام روستای نعل شکن و بهاران صادر شد و به دبیرخانه هیات  محترم دولت جهت طرح در کمیسیون و تایید نهایی ارسال شد.

وی افزود: این دو منطقه، تا بحال در تقسیمات کشوری جایگاهی ندارد نه روستا است و نه بخشی از شهر به همین دلیل متولی مشخصی برای ارائه امکانات ندارد و از حداقل امکانات محروم است و تا حد زیادی از امکانات رفاهی و بهداشتی محروم است.

 دهکده دامداران در یک محیط 43 هکتاری و در هزار متری شرق شهر بوکان واقع شده است. بیش از 20 سال از احداث این دهکده می گذرد. حدود530 خانوار با بیش از 3 هزار و 500 نفر جمعیت در آن سکونت دارند.

 بیش از 70 خانوار در سالهای 80 تا 90 درزمین کشاورزی روستای ینگیجه اقدام به ساخت وساز مسکن کرده اند و شهرک جوانان ایجاد شد.

  • فردین منصو ی : سلام کی شهرک جوانان محدوده می‌شود همه جا آدرست کردن فقط آنجا مونده اگر میشه پیگیری کنید لطفن مردم مشکل دارن مردم پول ندارن اجاره خانه بدن پیگیری کنید باتشکر

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =