رضایت استاندار ایلام از عملکرد شرکت گاز استان

گازرسانی به استان ایلام پایان یافت

شناسهٔ خبر: 4472C07B -
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با رساندن خطوط لوله گاز به «زردلان» سردسیری، پایان عملیات گاز رسانی به استان اعلام شد و همه روستاهای استان ایلام از نعمت لوله‌کشی گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش هاناخبر ، دکتر «محمود کشاورز» ۱۷ بهمن در مراسم افتتاح ساختمان اداری شرکت گاز شهرستان سیروان، اظهار کرد: امسال همه روستاهای استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند حتی برای روستاهای منطقه دورافتاده و سخت گذر «زردلان» سردسیری در شهرستان هلیلان هم لوله‌کشی گاز طبیعی انجام شد.

وی گفت: وظیفه‌ای که بر عهده شرکت گاز استان بود انجام شده است یعنی توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در همه استان به اتمام رسیده است و از این پس باید به طرف کیفی‌سازی خدمات گازی در استان و افزایش کارایی و بهبود خدمات گازرسانی برویم.

کشاورز عنوان کرد: شرکت گاز استان ایلام امسال به عنوان استان پایلوت شرکت ملی گاز ایران انتخاب شده که بتواند همه ۲۱ خدمت خود به مردم استان را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری و غیرکاغذی ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: با این کار دیگر نیازی به مراجعه به حضوری مردم به شرکت گاز برای دریافت خدمات نیست، زیرساخت‌های این کار آماده شده و اجرایی می‌شود، این یک کار بزرگ محسوب می‌شود.

«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: خوشحالیم که به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی همه روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، این میسر نمی‌شد مگر به‌وسیله مجاهدت و تلاش جهادی شرکت ملی گاز کشور و استان که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: شرکت گاز استان جهادگرانه کوه‌ها و صخره‌های مسیرهای صعب‌العبور را می شکافند و حتی نقاطی دورافتاده و سخت‌گذری مثل زردلان سردسیری را اخیراً لوله کشی گاز انجام داده‌اند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: حتی روستاهایی که ۱۰ تا ۱۵ خانوار در آن‌ها زندگی می‌کند گاز دار شده‌اند و این نشان می‌دهد نظام مردم محور است و دولت مردمی پای کار است و نگاه و اولویتش به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است.

بهرام‌نیا شرکت گاز استان را دارای راندمان کاری و اداری خوبی دانست و گفت: از شرکت گاز راضی هستیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 8 =