پروژه آب شیرین کن ملکشاهی تا یک ماه آینده افتتاح شود

شناسهٔ خبر: 447DB802 -
سلیمانی دشتکی با انتقاد از وضعیت پروژه‌های آبرسانی به شهرستان ملکشاهی، گفت: پروژه آب شیرین کن ملکشاهی تا یک ماه آینده افتتاح شود.

به گزارش هاناخبر ، در نشست رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، امام جمعه و فرماندار ملکشاهی و مدیرعامل آب و فاضلاب استان برگزار شد، بر رفع مشکلات این شهرستان تاکید کرد و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مشکلات ملکشاهی بحث آب است.

او در ادامه از روند دو پروژه آبرسانی به این شهرستان گله‌مند شد و بیان کرد: امروز یکی از مطالبات اساسی مردم ملکشاهی رفع مشکل آب است که بایست در اولویت جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه برای رفع این مشکل ضرب العجل یک ماهه تعیین کرد و افزود: آب و فاضلاب استان و فرمانداری ملکشاهی تا ۱۵ مهر ماه فرصت دارند که فاز دوم پروژه آب شیرین کن افتتاح و به بهره برداری برسد.

او در ادامه خواستار پیگیری بیشتر فرمانداری در خصوص تعهدات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در بحث آب و بیمارستان و … شد و عنوان کرد: تاکنون بنیاد مستضعفان نزدیک ۳۸ میلیارد تومان (اختصاص ۳۴ میلیارد تومان قبلاً و اخیراً هم برای پروژه‌ها آب ۴ میلیارد تومان) اعتبار محرومیت زدایی برای شهرستان در نظر گرفته است که باید با جدیت پیگیری شود.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 7 =