پیروزی شیرین تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل ساری

شناسهٔ خبر: 4490D9A2 -
تیم والیبال شهرداری ارومیه در خانه خود و در هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بر میزبان خود ساری ۲۱ غلبه کرد.

به گزارش هاناخبر ،

در این دیدار که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد تیم ساری ۲۱ در ست های اول و سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ بر شهرداری ارومیه پیروز شد اما در ست های دوم و چهارم نتیجه بازی به نفع شهرداری رقم خورد و بازی به پنجم کشیده شد.

در ست پنجم این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ و در مجموع با نتیجه ۳ بر۲ میزبان خود را با شکست راهی خانه کند.

هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، جام شهید «محسن حججی»، امروز با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، ورامین، اردکان، ارومیه و گنبد پیگیری می شود.

تا پایان بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با کسب ۳۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز به ترتیب با ۲۸ و ۲۵ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان این تیم هستند.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم شمس تهران با کاله مازندران، تیم پیکان تهران با بانک سرمایه، تیم شهرداری ورامین با سایپای تهران، تیم خاتم اردکان با رعد پدافند کاشان و شهرداری تبریز با هاوش گنبد به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیرو اطلاع رسانی قبلی  که قرار بود دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بین تیمهای شهرداری ارومیه و ساری ۲۱ راس ساعت ۱۷ در سالن غدیر برگزار شود، با درخواست تیم ساری ۲۱ و موافقت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، هیئت والیبال استان آذربایجان غربی و سازمان لیگ، ساعت برگزاری این دیدار از ساعت ۱۷ به ۱۵ منتقل و بازی دو ساعت زودتر از وقت قبلی آغاز شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 7 =