رسالت اصلی رسانه‌ها؛ امیدآفرینی در جامعه است

شناسهٔ خبر: 4494007A -
استاندار کردستان گفت: اگر قرار باشد توسعه محور فعالیت همه ما باشد مستلزم همراهی و همدلی بین مدیران و اهالی رسانه است.

به گزارش هاناخبر ،

بهمن مرادنیادر مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها و عده‌ای در فضای مجازی براحتی مدیران و مسئولان را مورد هر نوع تهمت و توهینی قرار می‌دهند و آشکار است که این افراد هدفمند تخریب توسعه استان را دنبال می‌کنند.

وی با ارایه گلایه‌هایی از رسانه‌های استان افزود: هر اتفاقی در استان بیافتد کسی به نقاط قوت آن نمی‌پردازد این در حالی است که رسالت نخست همه ما امید آفرینی و سرمایه‌گذاری است.

استاندار کردستان بر رفتار و نقد منصفانه تاکید کرد و گفت: وقتی چهره ناتوان از استان ارائه شود نمی‌توان انتظار سرمایه‌گذاری هم در آن داشت.

مرادنیا از رسانه‌هایی که صادقانه و دلسوزانه فعالیت می‌کنند قدردانی کرد و گفت: نیاز به بازنگری و ساماندهی وضعیت رسانه‌ها و رسیدگی به مطالبات آن‌ها در استان احساس می‌شود.

وی اعلام کرد: از هفته آینده پیگیر دریافت مجوز روزنامه کردستان با توزیع و گستره کشوری خواهیم بود تا ظرفیت‌های موجود استان به نحو احسن در سطح تمامی استان‌ها معرفی شود.

استاندار کردستان خواستار قطع اعطای کارت هدیه به خبرنگاران شد و گفت: صندوق خانه مطبوعات کردستان را با کمک بلاعوض ۲ میلیارد ریالی ایجاد می‌کنیم تا هم درآمد و هم سرمایه‌گذاری برای اهالی رسانه باشد و در مواقع لزوم تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان این حوزه قرار دهد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =