کونته:

گواردیولا بهترین مربی جهان است

شناسهٔ خبر: 44AA95FE -
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی و پرافتخار تاتنهام به تحسین از پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پرداخت و او را بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتبال خطاب کرد.

به گزارش هاناخبر ، شنبه شب از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام از چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم به میدان خواهند رفت. فعلا سیتیزن‎ها با 9 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول رده دومی در صدر جدول قرار دارند و در سه شنبه گذشته نیز با پنج گل اسپورتینگ لیسبون را در لیگ قهرمانان اروپا تحقیر کردند. 

به نقل از مارکا، کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "البته بازی سختی برای ما خواهد بود، اما می‌خواهیم از این بازی به عنوان یک پله برای پیشرفت استفاده کنیم. در این بازی شما متوجه فاصله میان دو تیم را درک می‌کنید، اما می‌خواهیم بدون ترس بازی کنید. می‌دانیم که نزدیک به 70 الی 75 دقیقه، مالکیت توپ در اختیار آن‌هاست، اما ما نیز می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم بجنگیم. 

"پپ گواردیولا بهترین مربی دنیاست و این را در تمامی تیم‌ها و شرایط مختلفی که بوده، اثبات کرده است. او کسی بوده که تیم‌های بزرگی مثل بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی روی او سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 7 =