اخذ رتبه علمی پژوهشی مجله انگلیسی زبان دانشکده پزشکی کردستان

شناسهٔ خبر: 44AF0190 -
معاون پژوهشی دانشکده پزشکی کردستان گفت: در ارزیابی جدید مجلات علمی کشور، مجله انگلیسی زبان دانشکده پزشکی"Chronic diseases journal” دانشگاه علوم پزشکی کردستان موفق به اخذ رتبه علمی پژوهشی شد.

به گزارش هاناخبر ،دکتر خالد رحمانی اظهار کرد: یکی از معیارهای مهم در ارزیابی‌های علمی و اعتبار سنجی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی، تعداد مجلات علمی و اعتبار علمی آنها بر اساس نمایه‌های معتبر علم سنجی خارجی و داخلی است.

وی با ابراز خرسندی افزود: خوشبختانه در ارزیابی جدید مجلات علمی کشور، مجله انگلیسی زبان دانشکده پزشکی"Chronic diseases journal” موفق به اخذ رتبه علمی پژوهشی شد.

معاون پژوهشی دانشکده پزشکی کردستان ادامه داد: این موفقیت حاصل پیگیری‌های دلسوزانه رئیس و معاون  تحقیقات و فناوری دانشگاه و همچنین تلاش‌های کادر زحمتکش مجله و همه مسؤلین، اساتید و همکارانی است که از زمان راه اندازی مجله تا کنون زحمات زیادی را متحمل شده اند.

دکتر رحمانی ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه دانشگاه، افزود: امید است با همت اساتید و اعضای هیات علمی بتوانیم جایگاه مجلات علمی دانشگاه را از نظر نمایه‌های معتبر علم سنجی جهانی ارتقا دهیم و گام‌های بعدی این مجله در راستای اخذ نمایه‌های معتبر بین المللی همچون Scopus ، pubmed و ISI با سرعت بیشتری برداشته شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =