اجرای مسابقه «۱۰۰ درصد» در ۱۶۰۰ مدرسه کردستان

شناسهٔ خبر: 44B9F1CB -
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از اجرای مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با عنوان «۱۰۰ درصد» در هزار و ۶۰۰ مدرسه استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،افشین خوش‌ گوار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با عنوان «۱۰۰ درصد» در یک هزار و ۶۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود که براساس این طرح یکصد مسابقه در یکصد روز در سطح مدارس اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: این برنامه با رویکرد امید آفرینی، افزایش نشاط و ارتقای ورزش تربیتی و همگانی برگزار می‌شود که با شعار دانش‌آموز ورزشکار، مدرسه امید آفرین، جامعه با نشاط در مدارس مجری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه که از آذر ماه تا پایان اسفند ماه اجرا می‌شود، در مدارس پسرانه مسابقات رشته فوتسال و در مدارس دخترانه مسابقات رشته داژبال برگزار می‌شود و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در آن مشارکت دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت ادامه داد: استمرار نشاط و شادابی از طریق مسابقات ورزشی در طول سال تحصیلی از دیگر اهداف این برنامه است و باید مسابقات این رشته‌ها در زنگ تفریح دوم مدارس به مدت ۱۵ دقیقه برگزار شود.

خوش‌گوار خاطرنشان کرد: تیم‌های برتر هر مدرسه به مرحله شهرستانی و سپس مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و قرار است مسابقات سطح کشوری نیز با شرکت تیم‌های برتر هر استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: مسابقات یاد شده با مشارکت دانش‌آموزان، انجمن اولیا و مربیان، مدیران مدارس، انجمن ورزشی دانش آموزی و سایر نهادها برگزار می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =