ابتلای دو نفر از کارمندان فرمانداری اشنویه به کرونا/ جلسات فرمانداری لغو شد

شناسهٔ خبر: 44E0611A -
فرماندار اشنویه گفت: با توجه به مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونای ۲ نفر از کارمندان این اداره، برگزاری هرگونه جلسه‌ای در فرمانداری به مدت یک هفته لغو شده است.

به گزارش هاناخبر ،به نقل از ایرنا؛ عبدالسلام مام‌عزیزی اظهار داشت: در مجموع تاکنون پنج نفر از کارمندان فرمانداری برای آزمایش کرونا به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که جواب قطعی ۲ نفر مثبت شده و یک نفر از آنان در قرنطینه به سر می‌برد و دیگری بهبود یافته ‌است.

وی افزود: سه کارمند دیگر نیز که علایم شبیه به کرونا دارند، منتظر جواب آزمایش خود هستند.

فرماندار اشنویه افزود: باوجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرمانداری این شهرستان متاسفانه تعدادی از کارمندان به این بیماری مبتلا شده‌اند و شهروندان تا حدامکان سعی کنند از حضور و مراجعه به فرمانداری این شهرستان تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.

مام‌عزیزی افزود: طبق بخشنامه و در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، ۳۰ تا ۵۰ درصد کارکنان می‌توانند از طریق دورکاری به‌کارگیری شوند که برنامه‌ریزی متناسب با این وضعیت در فرمانداری این شهرستان در نظر گرفته شده ‌است.

وی افزود: طی هفته‌های اخیر تعداد مبتلایان به کرونا به شدت در این شهرستان اوج گرفته و مردم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک اقدام کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =