عملکرد تیم بررسی طغیان مرکز جامع سلامت روستایی کوره کانی بررسی شد

شناسهٔ خبر: 44E7BBB2 -
عملکرد تیم بررسی طغیان مرکز جامع سلامت روستایی کوره کانی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان بررسی شد.

به گزارش هاناخبر ، بمنظور بررسی عملکرد تیم بررسی طغیان مرکز جامع سلامت روستایی کوره کانی و همکاران مسئول بررسی طغیان در مرکز بهداشت، دکتر محمد عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن حضور در مرکز جامع سلامت کوره کانی و دیدار با همکاران و بررسی امورات صورت گرفته ، با حضور در روستای پیربهاالدین از نزدیک در جریان امورات و اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

در این بازدید که کارشناسان مسول واحد بیماریها و بهداشت محیط مرکز بهداشت و همکاران مرکز جامع سلامت کوره کانی حضور داشتند ، هریک از واحد ها و عوامل درگیر به بیان گزارش و اقدامات صورت گرفته در طی این سه روز پرداختند.

در پایان دکتر عباسی مهار این طغیان را مرهون زحمات و پیگیری های ارزشمند تمام همکاران از جمله همکاران مرکز جامع سلامت کوره کانی و تمامی عوامل تیم بررسی طغیان مرکز بهداشت دانست .

وی در ادامه همچنین از زحمات و اقدامات به موقع مدیر آب و فاضلاب روستایی و همکارانش در این زمینه تشکر نمود و بر تامین و کنترل مستمر آب سالم برای خانوارهای تمامی روستاها تاکید نمود.

لازم به ذکر است از روز پنجشنبه با مراجعه چند نفر ازاهالی روستا به پزشک مرکز کوره کانی و داشتن علایم اسهال و کرامپ شکمی و بررسی تک تک خانوارهای روستا و انجام بررسی های لازم توسط همکاران مرکز کوره کانی و ستاد مرکز بهداشت و تهیه نمونه و آزمایشات آب صورت گرفته که جهت انجام پیگریهای بیشتر و تشخیص نهایی آزمایشگاه ارسال گردیده است ، لازم به ذکر در حال حاضر مشکل خاصی وجود نداشته و اوضاع کاملا تحت کنترل می باشد، چند نفر بیمار قبلی هم با درمان به موقع بهبود یافته اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =