تیم های برتر رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور در سقز مشخص شدند

شناسهٔ خبر: 45169D13 -
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور با نایب قهرمانی تیم کردستان و کسب یک نشان طلا در بخش انفرادی توسط ورزشکار سنندجی در سقز پایان یافت.

به گزارش هاناخبر ،رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور ظهر روز جمعه 31 شهریورماه با نایب قهرمانی تیم کردستان در سقز به پایان رسید.
در این مسابقات 230 ورزشکار از 32 استان سراسر کشور در سالن کاوه مجموعه ورزشی شهید کاظمی در بخش تیمی، انفرادی و دوبل به رقابت پرداختند.
در پایان رقابت ها رده سنی 9 و 10 سال، سامران کریمی ورزشکار کردستانی صاحب گردن آویز طلا شد، محمد رضا نشاطی از تهران عنوان دوم را از آن خود کرد، پارسا معصومی از همدان و رضا شریعتی از گلستان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رده سنی 11 و 12 سال، محمد امین صمدی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، نوید شمس از البرز مقام دوم را از آن خود کرد، پارسا نوروزی از مازندران و سید علی سجادیان از قم مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.
در رقابت های دوبل، محمد امین صمدی و آریا نصیری عنوان نخست را کسب کردند، نوید شمس از البرز و امیر حسین علیقارداشی از کرمانشاه دوم شدند، امیر محمد زرین کلاه از تهران و سینا حکیما از تهران، سید علی سجادیان از قم و محمد رضا حسین پور از قزوین مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.
در نتیجه تیمی، کاپ نایب قهرمانی به تیم کردستان رسید، تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، قم و خوزستان مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.
آراد شالودگی، آرتین حسنی، سامران کریمی، کیارش عبدالملکی و یاشار توانایی به سرپرستی و مربیگری بهزاد صمدی و جمیل حسنی در ترکیب تیم کردستان در این مسابقات نقش آفرینی کردند.
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور طی روزهای 28 تا 31 شهریورماه به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 3 =