تیم فوتبال اترک خراسان شمالی واگذار می شود

شناسهٔ خبر: 459DD977 -
تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با هدف کاهش مشکلات مالی و حفظ ارزش ریالی، واگذار می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، استاندار خراسان شمالی صبح ۲۴ بهمن ماه در جلسه با شهرداران و هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان بر ضرورت واگذاری هرچه سریعترِ تیم فوتبال اترک خراسان شمالی تأکید کرد.

محمدرضا حسین‌نژاد ادامه داد: ضوابط قانونی در خصوص فروش و واگذاری تیم از طریق ترک تشریفات یا مزایده بررسی و روند کار هر چه سریع تر اجرایی شود.

وی با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف به موقع تیم فوتبال اترک استان موجب کاهش ارزش آن می‌شود، افزود: تیم فوتبال نباید صرفا حمایتی باشد بلکه باید موجب ایجاد درآمد شود که واگذاری به بخش خصوصی می تواند مشکلات این تیم را حل کند. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه تیم فوتبال اترک استان می‌توانست انگشترِ سازمان همیاری شهرداری‌ها باشد، اضافه کرد: متاسفانه از این تیم به خوبی استفاده نشده است و در حالِ حاضر باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

ایجاد درآمد پایدار اولویت شهرداران استان باشد

استاندار خراسان شمالی با تأکید براینکه ایجاد درآمد پایدار باید جزو اولویت های کاری شهرداران باشد، اضافه کرد: حضور شهردار قوی در هر شهری موجب افزایش امید و انگیزه بین مردم شهر می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان باید نسبت به موضوعات کارشناسی ایجاد درآمد و تقویت خود اهتمام ویژه داشته باشد و مرجعی قوی برای حمایت از شهرداری‌ها باشد. 

پیش بینی درآمد ۵۴ میلیارد تومانی سازمان همیاری شهرداری‌ها در بودجه ۱۴۰۱ 

محسن هادی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به پیش بینی درآمد ۵۴ میلیارد تومانی سازمان‌ همیاری شهرداری‌های استان در بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰، ۳۸ میلیارد تومان درآمد پیش بینی شده بود که تنها ۶۶ درصد آن محقق شد.

وی عدم صدور گواهی سلامت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان همیاری را از مشکلات این مجموعه دانست و ادامه داد: در قالب طرح محرومیت‌زدایی حدودِ ۴۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد کردیم که در شیروان انجام می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =