معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران خبرداد؛

حمایت از برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز۲۰۲۳

شناسهٔ خبر: 45A44005 -
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران از حمایت همه جانبه وزارت امور خارجه ایران از برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،  یعقوب هوشیار شهردار تبریز در دیدار با مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، اظهار داشت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تبریز به عنوان اولین فعالیت جدی در عرصه شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش رو در شهر تبریز و به منظور جذب، و سازماندهی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ۱۵ و ۱۶ آبان امسال توسط شهرداری تبریز و با همکاری سایر ارگان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در این زمینه نگاه انحصار گرایانه وجود ندارد، همایش سرمایه گذاری صرفاً مربوط به حوزه مدیریت شهری نبوده بلکه تمام حوزه‌ها از جمله صنایع در راستای توسعه شهری و ایجاد ارزش افزوده برنامه ریزی شده و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در ادامه این دیدار، مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، اظهار داشت: خوشبختانه این همایش با ایده‌های مهم و کاربردی برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه، معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران به صورت کامل از برگزاری همایش سرمایه گذاری تبریز با ارائه تمام مجوزها، امکانات و ضروریات حمایت و پشتیبانی می‌کند، تاکید کرد: آمادگی داریم در برگزاری پیش همایش‌ها نیز همکاری لازم را انجام دهیم.

صفری همچنین بر ضرورت استفاده از ایده‌ها و افکار و علم نخبگان کشور تاکید کرد و افزود: شرکت‌های دانش بنیان در ایران اهمیت و نقش تأثیرگذاری دارد اما باید مورد توجه و بیشتر قرار گرفته و از طرح‌های آنها استفاده کافی انجام شود، زیرا این اقدام اولویت ماست و همگان می‌دانیم در صورت اغفال کشورهای خارجی نخبگان ما را جذب خواهندکرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =