در رئال عمدا به من بازی نمی‌رسید!

شناسهٔ خبر: 45B7089A -
ایسکو در مصاحبه جدید خود گفت با برخی مربیان رئال مشکل داشت و هر اندازه خوب تمرین می‌کرد، به او بازی نمی‌رسید.

به گزارش هاناخبر ،ایسکو تابستان امسال و پس از 6 ماه دوری از فوتبال با بتیس قرارداد بست و به نظر انتخاب درستی هم داشته است. او پس از 9 سال بازی برای رئال در تابستان گذشته به سویا پیوست ولی خیلی زود قراردادش را فسخ کرد.

ایسکو بین سال‌های 2013 تا 2022 برای رئال بازی می‌کرد و در نهایت پس از دو سال نیمکت نشینی جدا شد. ایسکو در این رابطه به آاس گفت: «باید زودتر رئال را ترک می‌کردم، زیرا احساس می‌کردم دیگر لازم نیست آنجا باشم. من سال‌ها در رئال خوشحال و راضی بودم. متاسفانه در مقاطعی و با برخی مربیان هر اندازه خوب بودم نیز به من بازی نمی‌رسید. مهم نبود در تمرینات چقدر خوب باشم، انگار قرار نبود بازی کنم. من به نوعی مجبور شدم رئال را ترک کنم. جدایی از بزرگترین باشگاه دنیا واقعا سخت است ولی به مرحله‌ای می‌رسید که باید برای نجات فوتبالتان تصمیمی قطعی بگیرید و این کار را باید در زمان مناسب انجام دهید.»

ایسکو از زیدان ستایش کرد: «او یکی از باشخصیت‌ترین مربیانی است که دیده‌ام. رئال مادرید همیشه تحت فشار است اما زیدان روش مدیریت این فشارها را می‌دانست. او در دوره سختی مربی ما شد و سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم. او رفت و سپس برگشت و ما یک لالیگای دیگر هم بردیم.»

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =