۱۴۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان‌شمالی واگذار شد

شناسهٔ خبر: 45BEF33D -
۱۴۵ واحد مسکونی امروز (یکشنبه) در آیینی با حضور استاندار خراسان شمالی و شماری از مسوولان در شهرستان شیروان به مددجویان بهزیستی استان واگذار شد.

به گزارش هاناخبر ، از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: این واحد های مسکونی در سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان به طور همزمان تحویل مددجویان شد.

محسن توحیدی مقدم افزود: برای ساخت این واحد ها بیش از هشت میلیارد تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است و مابقی نیز با آورده مددجویان و مشارکت نیکوکاران تامین می شود.

وی عنوان کرد: از این تعداد ؛ ۴۴ واحد به خانوارهای دارای ۲ فرزند معلول واگذار و دیگر واحدهای مسکونی نیز به خانوارهای دارای یک معلول، زنان سرپرست خانوار و به کودکان بی سرپرست تحویل شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی اضافه کرد: ۵۶ واحد در نقاط شهری و مابقی در نقاط روستایی احداث شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در سه ماهه نخست سالجاری برای ساخت و خرید مسکن مددجویان بهزیستی استان هزینه و ۶۰۰ واحد مسکونی در سالجاری برای مددجویان گروه هدف این نهاد حمایتی تعهد شده است.

توحیدی مقدم یادآور شد: پارسال ۸۰۰ خانوار از مددجویان زیر پوشش این سازمان حمایتی صاحب‌خانه شدند که برای ساخت این تعداد از مسکن ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

۱۱۴ هزار و ۳۵۱ نفر از جمعیت استان یک میلیون نفری زیر پوشش این نهاد قرار دارند که نیازمند توجه حمایت های بیشتر در حوزه ها مختلف به ویژه مسکن هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =