کاهش تصادفات اولویت اساسی در سفرهای نوروزی

شناسهٔ خبر: 45C9D7F2 -
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه خدمات سفرهای نوروزی گفت: در کنار تقویت امکانات برای گردشگران کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی جزو اولویت های اساسی است.

به گزارش هاناخبر ،یاسر رهبردین معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه نسبت کاهش تصادفات اولویت اساسی در سفرهای نوروزیبه انجام خط‌کشی برطرف کردن نواقص جاده، به‌روزرسانی اطلاعات سفر، تنظیف و آماده‌سازی مکان‌های تاریخی و طبیعی، راه اندازی اتوبوس گردشگری، تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری، نمازخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت بین‌راهی تأکید کرد.

وی افزود: در محدوده شهرها و به خصوص منطقه بازار ارومیه و پارک‌های شهری لازم است تا امکانات رفاهی برای گردشگران تدارک دیده شود.


رهبردین گفت: ارائه گزارش مستمر از اقدامات انجام شده در جلسات بعدی ستاد با اطلاعات دقیق و جزئیات برای اعضا ضروری است.

وی ادامه داد: کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی جزو اولویت های اساسی است.
صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن دعوت از همه اعضای جلسه برای همکاری بیشتر در راستای اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان در رسانه ملی، رسیدگی به مبلمان شهری، ساماندهی زیبا و منظرشهری، پاک‌سازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، مرمت و پاک‌سازی بناهای تاریخی و نظارت بر تاسیسات گردشگری، ساماندهی پایانه‌های مرزی، از جمله اقدامات برای آماده‌سازی میزبانی از مسافران نوروزی است‌.
وی افزود: ظرفیت های گردشگری در آذربایجان غربی مغفول مانده و نیاز است با تلاش مستمر ظرفیت های موجود را برای گردشگران و‌مسافران معرفی کنیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =