اجرای ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با هفته تربیت‌بدنی در کردستان

شناسهٔ خبر: 45E31456 -
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: امسال ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام هفته تربیت بدنی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،حامد جولائی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک هفته تربیت بدنی به تمام جامعه ورزشی استان اظهار داشت: امسال 400 برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام هفته در کردستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از 26 مهرماه تا 2 آبان ماه هفته تربیت بدنی و ورزش نام‌گذاری شده، افزود: شعار امسال هفته تربیت بدنی و ورزش «پیش به سوی ایران فعال» است و انتظار می‌رود ورزشکاران و قهرمانان بیشتر از سالیان گذشته در راستای افتخارآفرینی تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: امسال برنامه‌های ورزش و جوانان به‌صورت مدون در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان و با رویکرد توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامتی در بین افراد جامعه برگزار می‌شود و امیدواریم هرکس به سهم خود در راستای پیشبرد اهداف تعیین‌ شده گام بردارد.وی به مهمترین برنامه‌ها در طول این هفته گریزی زد و گفت: دیدار با خانوده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ورزشکاران کردستانی، برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی، پیاده‌روی خانوادگی، دو عمومی، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری، کارگاه‌های ورزشی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چند جانبه و کشوری از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: معتقدیم مهم‌ترین اولویت در ورزش، «توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و سلامت مردم به لحاظ جسمی و روحی است» و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =