تکمیل پروژه قطار شهری آرزوی شهروندان

شناسهٔ خبر: 463276E9 -
رئیس شورای شهر کرمانشاه، تکمیل پروژه قطار شهری را آرزوی شهروندان دانست و گفت : قرار است در سال ۹۹ مبلغ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یابد.

به گزارش هاناخبر ،طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : اعتبارات خوبی را برای قطار شهری پیش‌بینی کردیم و براساس وعده‌های دولت قرار است هزار میلیارد تومان جذب کنیم و علاوه بر آن شهرداری هم مبلغی را برای تکمیل این پروژه در نظر می‌گیرد.

او گفت : بخشی از این اعتبار عمرانی و بخشی هم در قالب اوراق مشارکتی است که بازپرداخت ۵۰ درصد از آن را دولت و ۵۰ درصد را هم شهرداری بر عهده می‌گیرد.

او هدف شورای شهر و شهرداری را ایجاد رضایتمندی در شهروندان دانست و افزود: هدف ما این است تا پایان شورای شهر پنجم این وعده محقق شود و اگر نشد امیدواریم در دور بعد انجام شود.

حیدری اولویت کاری شورای شهر در سال پایانی را تکمیل و پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام شهری دانست و گفت: علاوه بر پیگیری قطار شهری، تقاطع غیرهمسطح میدان امام در سال ۹۹ به اتمام می‌رسد و بعد از آن تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شروع می‌شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه، پروژه تله کابین را هم یکی دیگر از آرزو‌های مردم کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه هم به خوبی در حال پیشرفت است که تا پایان سال ۹۹ بخشی از آن به اتمام می‌رسد .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =