رانندگان احتیاط کنند/ تمام راه‌های استان باز است

شناسهٔ خبر: 46524D54 -
رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، با احتیاط در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

به گزارش هاناخبر ،

سرهنگ «رضا همتی زاده» با اشاره به بارش باران در مناطق مختلف استان و بارش برف در نقاط کوهستانی،  اظهار کرد: رانندگان ، تجهیزات زمستانی را به همراه خود داشته باشند و از سلامت خودروی خود همانند بخاری، برف پاکن و... مطمئن شوند و سپس عزم سفر کنند.

وی گفت:  مه‌گرفتگی در برخی از ارتفاعات مناطق کوهستانی از جمله ورودی و خروجی تونل ها و همچنین شهرستان های جنوبی استان موجب کاهش دید رانندگان شده است که می طلبد رانندگان برای تردد در این محورها با نورپایین حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب و همچنین تغییرمسیرهای ناگهانی پرهیز کنند.

«نورالله دلخواه» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام نیز به ایسنا، گفت:  لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی  برای فصل سرما انجام شده است.

وی اظهار کرد:  تجهیز راهدارخانه ها و کمبود انبارهای شن و نمک نیز با خرید یک هزار و ۷۰۰ تن نمک و دپوی نزدیک به چهار هزار تن ماسه در راهدارخانه‌ها انجام شده است.

دلخواه تصریح کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

دلخواه گفت: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره‌گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.‌

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 9 =