هوشمندسازی مدارس کرمانشاه باید در اولویت قرار گیرد

شناسهٔ خبر: 46536F00 -
استاندار کرمانشاه گفت: هوشمندسازی مدارس این استان باید در اولویت قرار گیرد و برنامه‌ای مشخص برای آن تدوین شود.

به گزارش هاناخبر ،

هوشنگ بازوند صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس تفاهم صورت گرفته برای احداث ۲۷ قطعه زمین چمن مصنوعی در مدارس پسرانه در استان که قرار است ۵۰ درصد آن استان بپردازد در بودجه ۹۸ لحاظ می‌شود.

وی افزود: به دلیل نامعلوم بودن منابع پرداخت از سوی وزارت آموزش و پرورش باید تقسیم و سهم بندی شود و به صورت ۱۳ مورد استان و ۱۴ مورد وزارتخانه به شرطی که پای کار باشند انجام خواهیم داد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در ورزش هرچه هزینه کنیم سرمایه گذاری است و از این موضوع استقبال می کنیم.

بازوند در مورد پیشنهاد تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان برای ورزش پرسنل از هزینه جاری استانداری نیز گفت: ما از محل هزینه جاری نمی‌توانیم پرداخت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای هوشمندسازی مدارس گفت: اگر امروز از این موضوع غفلت کنیم دانش آموزان در مقاطع بالاتر به مشکل بر خواهند خورد، لذا هوشمندسازی مدارس جزو برنامه ها باید باشد و در اولویت قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه بر لزوم آموزش معلمان و تولید محتوا در این زمینه تاکید کرد و خواستار تدوین برنامه ای مشخص برای هوشمندسازی مدارس شد.

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه هم با اشاره به هوشمندسازی مدارس، اظهار داشت: حمایت از این حوزه ضمن ایجاد اشتغال، یک ضرورت است.

وی افزود: انتقال مطالب با هوشمندسازی مدارس و استفاده از وسایل پیشرفته بهتر صورت می گیرد.

حاتمی عنوان کرد: یک حرکت رو به رشدی در زمینه زیرساختها و تولید محتوا در کشور ایجاد شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 2 =