سریال ادامه دار آتش سوزی در ارتفاعات تنگه مرصاد اسلام آبادغرب

شناسهٔ خبر: 465BA763 -
آتش سوزی در ارتفاعات تنگه مرصاد اسلام آبادغرب برای سومین بار متوالی از دو روز گذشته، صبح امروز مجدداً مهار شد.

به گزارش هاناخبر ،

رئیس اداره منابع طبیعی اسلام آبلادغرب گفت: آتش سوزی در ارتفاعات تنگه مرصاد محدودهمهار مجدد آتش سوزی در ارتفاعات تنگه مرصاد اسلام آبادغرب روستای تنگ شوهان از توابع اسلام آبادغرب که از عصر پنجشنبه آغاز شد، بامداد جمعه مهار گردید.

علی شهبازی افزود: به علت شیب تند و کوهستانی بودن منطقه، پوشش گیاهی و جنگلی انبوه، وزش باد شدید و پرتاب آتش به نقاط دیگر روز گذشته بار دیگر این منطقه طعمه حریق شد که با تلاش چند ساعته نیروهای منابع طبیعی و نیروهای امدادی و مردمی برای دومین بار آتش سوزی مهار شد.

وی با بیان اینکه مراتع وجنگل‌های این منطقه صبح امروز برای سومین بار طعمه حریق شد، خاطرنشان کرد: ساعت ۱۱ صبح امروز و پس از سه ساعت تلاش نیروهای حاضر در منطقه، آتش سوزی ارتفاعات تنگه مرصاد بار دیگر به صورت کامل اطفاء شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: نیروهای منابع طبیعی با همکاری سایر دستگاه‌های امداد رسان هم اکنون در منطقه حضور دارند و در حال ایجاد خط حائل بین منطقه دچار حریق با مناطق دیگر هستند تا در صورت وقوع مجدد آتش سوزی از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: در آتش سوزی‌های دو روز گذشته تا صبح امروز ارتفاعات تنگه مرصاد در مجموع به ۸ هکتار از مراتع و جنگلهای این منطقه خسارت وارد شده است.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =