منع تردهای شبانه تا ۶۴ درصد در کاهش شمار بیماران موثر بوده است

شناسهٔ خبر: 466A91AA -
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بنا به آمار ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردهای شبانه تا ۶۴ درصد در کاهش شمار بیماران موثر بوده است.

به گزارش هاناخبر ،ابراهیم زارعی امروز یکشنبه(7 دی ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی و نیروهای نظامی و انتظامی که در کنترل شرایط بیماری کرونا تلاش کردند، اظهار کرد: مردم نیز در هفته‌های گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهبود شرایط کمک کردند که از این حیث باید از آنان نیز قدردانی کرد.
وی افزود: در شرایط موجود اقتصادی هدف ما از اعمال محدودیت ها حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: ما نمی خواهیم به دلیل عدم رعایت پروتکل ها به شرایط قبل برگردیم و این امر مستلزم اعمال محدودیت در برخی مشاغل و ترددها است.
زارعی منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد را یکی از سیاست های تاثیر گذار در کاهش شمار مبتلایان به کرونا ارزیابی کرد و گفت: بنا به آمار ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردهای شبانه تا ۶۴ درصد در کاهش شمار بیماران موثر بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری هر نوع گردهمایی در مناسبت های پیش رو ممنوع است، گفت: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
زارعی همچنین از صداوسیما و دیگر رسانه های جمعی خواست بیش از گذشته برای اطلاع رسانی به مردم در خصوص بیماری کرونا و آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 2 =