کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز در کامیاران

شناسهٔ خبر: 467C9166 -
فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ۲ دستگاه فلزیاب غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در محور کرمانشاه-کامیاران کشف و ضبط شد.

به گزارش هاناخبر ،سرهنگ محمدرضا زارعی روز پنجشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: برابر گزارش دریافتی عوامل انتظامی در حال کنترل محور کرمانشاه - کامیاران، مبنی بر کشف‌ و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک اتوبوس مسافربری، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه راننده اتوبوس و شخص فرستنده و شخص گیرنده از استان‌های همجوار با هویت معلوم و غیربومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان یادآور شد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از این اداره کل است، در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه صیانت از میراث‌فرهنگی استان به مشارکت همه جانبه هموطنان نیاز دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اخبار را در سریعترین زمان ممکن، به دفتر یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان(یا شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵) گزارش دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 7 =