کرونا جابجایی مسافران در کرمانشاه را 44 درصد کم کرد

شناسهٔ خبر: 46859FEF -
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش 44 درصدی سفرهای بین شهری استان در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،فریبرز کرمی ، از جابجایی بیش از 884 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در پنج ماهه امسال در قالب بیش از 112 هزار و 500 سفر یاد کرد و گفت: در این مدت کاهش 32 درصدی سفرها و کاهش 44 درصدی جابجایی مسافران را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

وی بیشترین سهم جابجایی مسافرین با جمعیت حدود 380 هزار نفری را مربوط به مینی‌بوس‌ها دانست و ادامه داد: سهم اتوبوس‌ها از جابجایی مسافرین برون شهری 217 هزار نفر و سهم خودروهای سواری بیش از 287 هزار نفر بوه است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، بیشترین میزان کاهش جابجایی با سهم 51 درصدی مربوط به مینی‌بوس‌ها بوده است.

کرمی از فعالیت 870 دستگاه خودرو سواری، 762 دستگاه مینی‌بوس و 198 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: این خودروها در قالب 67 شرکت تعاونی مسافری فعالیت دارند.

وی اشاره‌ای هم به دلیل کاهش جابجایی مسافران داشت و خاطرنشان کرد: شرایط بیماری کرونا و کاهش سفرهای غیرضروری مهمترین دلیل این موضوع بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل برون شهری هم خبر داد و اضافه کرد: ضدعفونی تمام خودروها به صورت مستمر انجام می‌شود و استفاده از ماسک برای همه مسافرین الزامی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =