اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل فاز اول ندامتگاه ایلام

شناسهٔ خبر: 46ADCC1E -
سلیمانی دشتکی بر لزوم جابجایی زندان مرکزی ایلام به بیرون از شهر تاکید کرد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل فاز اول ندامتگاه مرکزی ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش هاناخبر ،

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در بازدید از محل احداث ندامتگاه مرکزی ایلام در خارج از شهر با حضور رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌های ایلام و جمع دیگری از مسئولان استان، بر جابجایی زندان مرکزی ایلام به بیرون از شهر تاکید کرد و گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به خانواده زندانیان و حفط کرامت انسانی آنان، جابجایی ندامتگاه ایلام به بیرون از شهر در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به طولانی شدن احداث ندامتگاه مرکزی در ایلام بیان کرد: این پروژه از سال ۸۲ شروع شده، اما هنوز به سرانجام نرسیده و با توجه به کمک‌های انجام شده برای اتمام پروژه باید فاز اول آن ظرف سه ماه آینده و تا اواخر مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

استاندار ایلام افزود: با توجه به ضرورت جابجایی زندان لازم است فاز اول ندامتگاه مرکزی ایلام ساخته شود و بعد از نقل مکان زندان به مرور باقی تاسیسات آن نیز کامل شود.

سلیمانی دشتکی از پیگیری‌های خود برای جذب اعتبارات ملی برای این پروژه گفت و عنوان کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های این پروژه دستگاه‌های متولی می‌بایست با بسیج امکانات خود نهایت همکاری را در بازه زمانی مشخص داشته باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =