مدیرعامل «هنر و تجربه»: دلیل موفقیت اکران بسته فیلم‌های کوتاه همکاری و تلاش فیلمسازان است

شناسهٔ خبر: 46B3CF77 -
مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» تاکید دارد که دلیل موفقیت اکران بسته فیلم های کوتاه در نوروز همکاری فیلمسازان بوده و این روند در اکران تابستانه ادامه می یابد.

به گزارش هاناخبر ،

جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» با اشاره به نمایش بسته دوم فیلم های کوتاه در سینماهای «هنر و تجربه» گفت: نمایش فیلم های کوتاه در سینمای «هنر و تجربه» طی ۴ سال گذشته نیز انجام شده بود و تنها اتفاق جدید این است که در طرح جدید صاحبان فیلم های کوتاه جلساتی را برای همبستگی بیشتر در زمان اکران و نمایش بهتر آثارشان برگزار کرده و می کنند که این مساله خود در اکران موفق این فیلم ها بسیار تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: در گذشته فیلمسازان کوتاه به «هنر و تجربه» درخواست دریافت نوبت اکران می دادند و از میان متقاضیان، فیلم هایی برای اکران انتخاب می شد اما با توجه به فراوانی تعداد اکران های فیلم کوتاه، جدول نمایش فیلم ها به گونه ای طراحی شده بود که بین فیلم های قوی تعدادی فیلم ضعیف نیز حضور داشته باشد.

مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» تاکید کرد: در این دوره از نمایش فیلم های کوتاه، با هماهنگی میان صاحبان فیلم ها و گروه «هنر و تجربه» تصمیم گرفته شد تا فیلم هایی که با یکدیگر هماهنگی بیشتری دارند اکران شوند که معیاری چون جوایز بین المللی دریافت شده که مردم هم بیشتر آنها را می شناختند دلیلی برای قرارگیری این آثار در کنار هم بود.

وی توضیح داد: مساله مهم این است که در اکران نوروزی فیلمسازان کوتاه که آثارشان در این بسته قرار داشت تلاش بسیاری کردند تا فیلم ها به خوبی اکران و دیده شود.

صانعی مقدم در پایان گفت: در اکران تابستانه ۶ فیلم کوتاه اکران می شود که نمایش این آثار نیز به روش اکران نوروزی دنبال می شود زیرا تجربه قبلی بسیار موفق بود.

اکران تابستانه فیلم های کوتاه از هفته دوم مرداد ماه آغاز می شود.

«سایه فیل» ساخته آرمان خوانساریان، «# ساعت چهار» ساخته عاطفه محرابی، «تناوب» ساخته علی خوشدونی فراهانی، «سکوت» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری، «باران آهسته می بارد» ساخته سعید نجاتی، «مارلون» ساخته درناز حاجیها از جمله فیلم هایی هستند که قرار است از هفته دوم مرداد ماه به نمایش در آیند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =