توزیع روزانه ۴۹۲ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در کردستان

شناسهٔ خبر: 46DA0273 -
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه ۴۹۲ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در ۲۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان،توزیع می گردد.

به گزارش هاناخبر ، محسن معانی با اشاره به اینکه این میزان نفتگاز یورو ۴ توزیعی ۵۵ درصد از نفتگاز مصرفی ناوگان حمل و نقل استان را شامل می‌شود، افزود: سال گذشته بیش از ۱۷۹ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان مصرف شد که نسبت به سال پیش از آن ۵۷ درصد رشد داشت.

 وی اقدامات این شرکت در جهت افزایش تامین و توزیع نفتگاز یورو ۴ را در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری منطقه برای افزایش جذب نفتگاز یورو در سال جاری است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: افزایش بازدهی سوخت خودروها، افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل و سازگازی با محیط زیست از مزایای استفاده از این فرآورده است.

معانی گفت: هم اکنون ۲۳۰ دستگاه نفتکش در قالب ۶ شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در ناوگان حمل و نقل منطقه مشغول به تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی هستند.

وی به تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی در بستر نرم افزار‌های الکترونیکی در استان اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی، توزیع نفت سفید و گاز مایع خانوار‌های استان و نفتگاز بخش کشاورزی به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه سالیانه آنان در کارت‌های بانکی شارژ می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =