انجام واکسیناسیون افراد بی سرپناه در سنندج

شناسهٔ خبر: 46E00661 -
مسئول گرمخانه‌های شهرداری سنندج از انجام مرحله نخست واکسیناسیون افراد بی سرپناه و کارتن خواب در گرمخانه شهرداری سنندج خبر داد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سنندج امروز افراد بی سرپناه در گرمخانه این شهرداری دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش هاناخبر ، پیمان دانش اظهار کرد: این شهرداری از ابتدای آبان ماه و با تجهیز دو گرمخانه در خیابان 17 شهریور نسبت به اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب  اقدام نمود.

دانش بیان کرد: در راستای حفظ سلامت افراد بی سرپناه  و همچنین کاهش شیوع ویروس کرونا  برنامه‌ریزی لازم جهت انجام تزریق واکسن کرونا به این افراد با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سنندج صورت گرفت.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از این افراد فاقد مدارک شناسایی و کارت ملی هستند  و همچنین بسیاری از  افراد کارتن خواب دوز نخست واکسن کرونا را تزریق نموده و تاریخ دریافت واکسن و نوع واکسن را فراموش کرده‌اند.

دانش عنوان کرد: در مرحله نخست افراد بی سرپناه که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، دوز اول واکسن کرونا را تزریق نمودند.

 وی افزود: کارت واکسیناسیون  افراد بی سرپناه در گرمخانه نگهداری می‌شود  و پیگیری لازم جهت انجام مراحل بعدی دریافت واکسن صورت خواهد گرفت.

مسئول گرمخانه‌های شهرداری سنندج خاطرنشان کرد:  یک اکیپ از اورژانس هم در حین تزریق واکسن کرونا در گرمخانه حضور داشتند تا در صورت نیاز به وضعیت این افراد رسیدگی کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =