خطر انتقال امتیار بیخ گوش سردار بوکان!

شناسهٔ خبر: 47013E10 -
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان غربی با اشاره به عدم ارائه ضمانت بانکی از سوی اسپانسر جدید تیم سردار بوکان و بدهی های گذشته این تیم به هیات فوتبال، نوشت: در صورت عدم پرداخت مبالغ مذکور امتیاز تیم سردار بوکان در مسابقات لیگ دسته دومی کشور به یکی دیگر از شهرستان های استان انتقال داده خواهد شد.

به گزارش هاناخبر ،

ملکانی در نامه به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نوشت: عدم ارائه ضمانتنامه بانکی از سوی اسپانسر جدید تیم سردار بوکان می تواند موجب فسخ قرارداد شود و این تیم بوکانی تا ۲۰ مهرماه سال جاری فرصت دارد تا اسپانسر جدید معرفی کند .

او ادامه داد: در غیر این صورت، با توجه به اینکه مالکیت این تیم با هیات فوتبال استان است، علیرغم میل باطنی، هیات فوتبال امتیاز تیم سردار بوکان را به یکی دیگر از شهرهای استان آذربایجان غربی انتقال خواهد داد.

 رئیس هیات فوتبال استان همچنین از بدهی سالهای گذشته تیم فوتبال سردار بوکان تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان به این هیات خبر داد و گفت: تاکنون مسئولان شهرستانی در این خصوص اقدامی نکرده اند و کلیه مسئولیت های بعدی متوجه مسئولان شهرستانی خواهد بود.

ملکانی بیان کرد: لذا مسئولین در بوکان موظفند ضمن انتخاب اسپانسر تیم و معرفی آن به هیئت فوتبال استان جهت انعقاد قرارداد و دریافت مدارک مبنی بر تقبل کلیه هزینه های تیمداری در فصل مسابقات ۹۹ -۱۴۰۰ لیگ دسته دوم کشور اقدام کنند.

اواسط شهریور ماه اسپانسر جدید تیم فوتبال سردار بوکان با قبول کلیه هزینه‌های جاری و متفرق در فصل آتی با هیات فوتبال استان آذربایجان غربی قراردادی منعقد کرد. اما اکنون هیات فوتبال استان مدعی شده اسپانسر مردم مورد نظر به دلیل عدم ارائه پشتوانه بانکی معتبر، باید ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۴ میلیارد تومان در وجه هیات فوتبال استان آذربایجان غربی ارائه نماید در غیر اینصورت تفاهمنامه منعقد شده ملغی می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =