مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

کسب رتبه دوم کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد توسط دانش‌آموز مریوانی

شناسهٔ خبر: 47401811 -
سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از کسب رتبه دوم دانش‌آموز مریوانی در بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه افتخارآفرینی دانش‌آموزان کردستانی «هیژا احمدی» دانش‌آموز مریوانی موفق به کسب رتبه دوم بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان شد.

 

وی افزود: احمدی دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان مریوان، است که در این دوره از مسابقات در رشته حفظ شرکت کرد.

 

وی عنوان کرد: بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان از هفتم تا چهاردهم مهرماه به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است و «هیژا احمدی» دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی مریوان موفق به کسب رتبه دوم این دوره از کنگره در رشته «حفظ ویژه» شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این کنگره با حضور دانش‌آموزان منتخب دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان سراسر کشور و در چهار رشته حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ در یک سال اخیر دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات و المپیادهای مختلف علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی به مدال‌ها و رتبه‌های متعددی دست یافته‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =