فعالیت ۳ کارگاه راهسازی در محور حیدرآباد_نقده

شناسهٔ خبر: 479820C8 -
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت‌های سه کارگاه راهسازی در محور حیدرآباد_نقده، گفت: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده در سه قطعه از این محور با طول حدود ۱۲ کیلومتر به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

به گزارش هاناخبر ،سید محسن حمزه‌لو در بازدید از این طرح راهسازی، اظهار کرد: این طرح راهسازی در سه قطعه به طول‌های ۵ کیلومتر، ۴ کیلومتر و حدود ۳ کیلومتر در دست اجراست.

وی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی قطعات سه، چهار و پنج محور حیدرآباد_نقده به ترتیب ۶۰، ۴۰ و ۴۰ درصد است و بهره برداری از پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد نقده موجب تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم منطقه می‌شود.

وی افزود: محور حیدرآباد_نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی در حدود ۱۲ کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است و حدود ۴ کیلومتر از قطعه سوم نیز آماده آسفالت بوده و در صورت مساعد بون شرایط جوی این قطعه آسفالت می‌شود.

حمزه‌لو افزود: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در اولویت برنامه‌های اجرایی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =