فردین خلعتبری: باید اعتماد مخالفان موسیقی نقاره‌خانه را جلب کرد

فردین خلعتبری گفت: سرتاسر حرم با معنویت آمیخته و عجین شده و موسیقی نقاره‌خانه نیز با کلیت این فضا نسبت داشته و توانسته با معنویت زیارت تناسب پبدا کند.

به گزارش هاناخبر ،شهرستان دیواندره، با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و با محوریت تشریح اولویت های کاری تابستان97، چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد.

    عبدی مدیر آموزش و پرورش دیواندره ضمن تسلیت شهادت جمعی از مدافعان امنیت در شهرستان مریوان در این جلسه در خصوص اولویت کاری حوزه ستادی در تابستان 97 بر اساس موارد مطرح شده در جلسه روسای آموزش و پررش استان کردستان تیر ماه 97 اظهار داشت: در بین تمامی اولویت های کاری حوزه ستادی ساماندهی نیروی انسانی مهم ترین و حساس ترین اولویت است؛ که باید با دقت بالای انجام شود؛ چون این اولویت سایر اولویت هارا تحت تاثیر خود قرار می دهد.

   وی در ادامه سخنانش با اشاره به استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی جدید گفت : با توجه به اینکه امسال نظام 6-3-3 کامل می گردد؛ و پایه دوازدهم استقرار می یابد؛ و اینکه ساختار جدید این پایه با قبل متفاوت است؛ بخصوص در ساعات تدریس، باید کلیه جوانب کار در ابعاد مختلف ، پیش بینی فضا و تجهیزات با توجه به افزایش دانش آموزان دوره متوسطه دوم اندیشیده شود .

    عبدی همچنین به بحث توازن بین رشته ای نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال اعتباراتی به منظور تجهیزات مدارس به ویژه هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح استان پیش بینی شده است؛ لازم است که با توجیه و ترغیب هرچه بیشتر دانش آموزان آنها را به رشته های فنی حرفه ای و کاردانش در صورت علاقه مند بودن هدایت نماییم؛ وی همچنین هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم را نیز یکی دیگر از اولوی های کاری برشمرد؛ که برای توازن رشته ای و ثبت نام دانش آموزان در رشته های نظری و فنی لازم الاجرا است .

   مدیر آموزش و پرورش دیواندره در پایان سخنانش ضمن اشاره به مواردی همچون انتقالات، رعایت حجاب در مدارس بخصوص مدارس غیر دولتی، بررسی وضعیت بوفه مدارس، سازماندهی الکترونیکی، بکار گیری مجدد نیروهای بازنشسته و جلب مشارکت های مردمی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان اظهار داشت : ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید از خرداد ماه 97 آغاز و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد و انتظار می رود در مهلت مقرر ثبت نام بر اساس محدوده بندی صورت گرفته از طریق مدارس انجام و با ثبت نام به موقع کار ساماندهی کلاس های درس انجام شود.

 گفتنی است در ادامه سخنان مدیر آموزش و پرورش صالحی دبیر شورای برنامه ریزی هم تعدادی از درخواست های فرهنگیان شهرستان را که به دبیرخانه شورا ارجاع داده شده بود؛ مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =