ناامن شدن عرصه‌های طبیعی برای متخلفان

شناسهٔ خبر: 47CFF8D2 -
رییس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه گفت: عرصه‌های طبیعی این شهرستان برای متخلفان ناامن می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، تیمور بلینی با اشاره به بازدید مستمر از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه برای برخورد با سودجویان، گفت: هم اکنون چهار اکیپ به طور مستمر و روزانه از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه سرکشی کرده و حتی در روز‌های تعطیل هم بر اساس شیفت بندی صورت گرفته عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه در بازدید‌ها با هر نوع تخریب منابع طبیعی همچون زمین خواری، قطع درختان، احداث کوره زغال گیری و... برخورد می‌شود، گفت: نمی‌گذاریم سودجویان به عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه دست اندازی کنند.

رییس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: منابع طبیعی شهرستان، با هرگونه دست اندازی به درختان جنگلی و عرصه‌های منابع طبیعی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و پیگیری را تا رفع تصرف و بازگرداندن عرصه‌ها به وضعیت اولیه خود ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه شاهد رشد فزاینده همکاری همیاران طبیعت در حفاظت از منابع طبیعی هستیم، گفت: از مردم شهرستان کرمانشاه می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف عرصه‌های طبیعی با شماره ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه تماس بگیرند.

بلینی اشاره‌ای به گشت و پایش  در عرصه‌های منابع طبیعی منطقه بوژان از توابع بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه به منظور مبارزه با قاچاق چوب و پیشگیری از قطع درختان داشت و گفت: در این گشت و پایش فرد متخلفی هنگام ارتکاب جرم قطع درختان جنگلی منطقه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =