دهگلان و کامیاران تنها شهرهای زرد کرونایی کردستان

شناسهٔ خبر: 47EC4202 -
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دهگلان و کامیاران دارای رنگ کرونایی زرد (نسبتا پرخطر) و بقیه شهرستان های استان به رنگ آبی (عادی) در آمدند.

به گزارش هاناخبر ،

بهرام کندایی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در مقایسه با هفته گذشته، دیواندره از رنگ بندی کرونایی زرد به رنگ آبی درآمده و بنابراین به تعداد شهرستان های آبی(عادی) استان اضافه شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین به روزرسانی ها بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان های بانه، بیجار، سروآباد، سقز، سنندج، دیواندره، قروه و مریوان رنگ آبی (بی خطر) و شهرستان های دهگلان و کامیاران وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) را به خود گرفتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور تعداد شهرهای قرمز از 4 به 3 و نارنجی نیز از 26 به 17 کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: بر اساس نقشه کرونایی مذکور، تعداد سه  شهرستان وضعیت قرمز (بسیار پرخطر)، 17 شهرستان وضعیت نارنجی (پر خطر)، 218 شهرستان وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) و 210 شهرستان نیز در وضعیت آبی (عادی) قرار گرفته اند.

کندایی ادامه داد: جهت پیشگیری و مقابله موثر با این بیماری، لازم است مردم با هوشیاری بیشتری در جهت مقابله با افزایش شیوع مجدد در استان اقدام کنند.

وی یادآور شد: از هم استانی های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس COVID19  در استان ادامه دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 4 =