افزایش بهره وری و حرکت به سمت کشاورزی نوین در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 47ECDF3A -
افزایش بهره وری و حرکت به سمت کشاورزی نوین هدف اصلی راه اندازی مراکز خدمات غیردولتی است.

به گزارش هاناخبر ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، گفت: هدف از راه اندازی مراکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی را بالا بردن تخصص و افزایش بهره وری و حرکت به سمت کشاورزی نوین است.

کریم زاده با اشاره به اینکه این مراکز طبق دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی به منظور بالا بردن بهره وری و ارائه مشاوره مطلوب به جامعه هدف راه اندازی می‌شوند افزود: تعرفه خدمات ارائه شده در این مراکز براساس تعرفه‌های وزارت جهاد کشاورزی است و موظف به انجام سیاست‌های وزارت متبوع هستند.

وی با بیان اینکه مراکز خدمات غیردولتی بازوی اجرایی، اداری و تخصصی دستگاه‌های دولتی و یاری دهنده کشاورزان در حوزه عمل هستند، اضافه کرد: این شرکت‌ها در قالب ۲۵ زیربخش تخصصی مجوز فعالیت می‌گیرند و صاحبان مجوز در اولویت خواهند بود.

کریم زاده ادامه داد: اهداف شکل گیری این مراکزاستفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های متخصصان بخش غیردولتی در ارائه خدمات مورد نیاز حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی، شفاف سازی و تعیین نقش و وظایف هر یک از واحد‌های مسئول، ارتقا و بهبود سطح نظارت بر عملکرد مراکز و شرکت ها، ایجاد اشتغال و افزایش سطح مشارکت مردمی با اولویت فارغ التحصیلات بخش کشاورزی و ارتقای سطح مدیریت بر تهیه، توزیع و مصرف بهینه نهاده‌های بخش کشاورزی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =