دکتر ولی زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛

شکوفایی عرصه سلامت استان آذربایجان غربی در سال جاری

شناسهٔ خبر: 48015A22 -
11 تیرماه سالجاری اولین اجلاس اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و مدیران شبکه بهداشت و درمان و روسای بیمارستانها با حضور دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن EDC دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد

به گزارش هاناخبر ، دکتر ولی زاد ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و تشکر از تمامی مدیران و همکاران که در جهت ارائه خدمات بهینه سلامت در سطح استان زحمات فراوانی را می کشند تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره بر اهمیت این جلسه افزود: با توجه به اهمیت ویژه و جایگاه هیات رئیسه که بعد از هیات امنا و شورای دانشگاه رکن رکین این مجموعه بوده و حضور آنان در کنار مدیران در سطح شهرستانها در این جلسه اهمیت این اجلاس را میرساند و بایستی در کنار کمیت، کیفیت و شاخص ها را نیز مد نظر بگیریم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در واقع سیاستهای دانشگاه توسط معاونین و مدیران دانشگاه بایستی به گوش مسئولین در سطح شهرستان رسانده شده و شهرستانها نیز باید در راستای سیاست دانشگاه قدم بردارند.

دکتر ولی زاد در ادامه گفت: با توجه به حجم پروژه های در دست احداث ، امسال شاهد شکوفایی عرصه سلامت استان خواهیم بود .

وی برنامه جوانی جمعیت و پزشکی خانواده را از اهم وظایف واحد های تابعه عنوان کرد و گفت: برنامه پزشکی خانواده شهری بصورت پایلوت در شهرستان نقده انجام می گیرد ولی سایر شهرستانها نیز باید اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد اجرای این برنامه در استان باشیم.

دکتر ولی زاد همچنین بر آمادگی در سطح بهداشت ، درمان و فوریتهای پزشکی برای ارائه خدمات سلامت به زائرین اربعین تاکید کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال مرز تمرچین پذیرای قریب 500 هزار نفر زائر باشد.

رئیس دانشگاه در ادامه اضافه کرد: سال گذشته شاهد افتتاح دو بیمارستان 85 تختخوابی شهید سلیمانی پیرانشهر و 56 تختخوابی توسعه بیمارستان شهید راثی شاهیندژ بودیم و امسال در تلاش هستیم دو بیمارستان 202 تختخوابی نقده و 85 تختخوابی اشنویه را راه اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه بر استفاده از ظرفیت و توان خیرین ، سازمانهای مردم نهاد و منطقه آزاد ماکو در توسعه ارائه خدمات عرصه سلامت تاکید کرد.

مقام عالی عرصه سلامت استان تصریح کرد: اقدامات انجام یافته در دانشگاه از توفیقات الهی بوده و در کنار آن در اثر همدلی موجود در دانشگاه و تلاش همکاران در هر سطح اعم از کارکنان و اعضای هیات علمی می باشد که از همه تشکر می کنم.

در این برنامه معاونین بهداشت ، درمان ، غذا و دارو ، توسعه مدیرت منابع و برنامه ریزی ، مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به ارائه گزارش از حوزه مربوطه و بیان انتظارات پرداختند و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =