آیا پرسپولیس در دربی 86 جشن قهرمانیش را جاودانه می کند؟

شناسهٔ خبر: 481D2AD1 -
نتیجه دربی 86 پایتخت با اختلاف بالای امتیازی که برانکو ایوانکوویچ در صدر جدول لیگ برتر با سایر تیم ها رقم زده است چه می شود.

به گزارش هاناخبر ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دربی هشتاد و ششم گفت: دربی تهران همواره از حساسیت بالایی برخوردار است و بازیکنان باید از کمترین فرصت بیشترین بهره را ببرند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگاران  در خصوص دربی هشتاد و ششم پایتخت بین تیم های استقلال تهران و پرسپولیس گفت: این بازی همیشه شرایط خاص خودش را داشته است و نمی توان گفت اهمیتش به اندازه سایر بازی هاست. دربی تهران مثل ویترین فوتبال ایران است که نشان می دهد مردم ایران تا چه اندازه به این ورزش علاقمندند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: استقلالی ها در حال حاضر با توجه به بردهای اخیری که به دست آورده اند روحیه بالایی دارند و می خواهند نشان دهند چیزی از پرسپولیس کمتر ندارند. اما همین اختلاف بالای امتیازی که برانکو ایوانکوویچ در صدر جدول لیگ برتر با سایر تیم ها رقم زده است نشان دهنده توانمندی این تیم است. هر دو تیم شرایط مناسبی دارند و همین موضوع کمک می کند تا بازی خیلی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی درباره اینکه کدام بازیکنان می توانند تکلیف پیروز میدان را در این بازی مشخص کنند افزود: فکر می کنم در دوره ای نیستیم که یک بازیکن بتواند ورق بازی را برگرداند. ساختار تیمی مهم است و هر تیم بتواند بهترین استفاده را از موقعیت های محدود خود ببرد خواهد توانست پیروز میدان شود.

پنجعلی درباره پیش بینی خود از این بازی اظهار داشت: برد پرسپولیس در این دیدار می تواند جشن قهرمانی آنها را جاودانه کند. به هر حال طعم برد در دربی با چاشنی قهرمانی چیز دیگری است که فکر نمی کنم حالا حالاها نصیب کسی شود. به همین خاطر معتقدم پرسپولیس انگیزه کافی برای بردن دارد. از صمیم قلب هم آرزو می کنم هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی روز پنجشنبه با استقلال تهران، ورزشگاه را با سرود قهرمانی ترک کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =