افزایش ورود گردشگران به اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سازمان امور گردشگری اقلیم کردستان اعلام کرد که میزان ورود گردشگران به اقلیم کردستان در روزهای عید سعید قربان نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش هاناخبر ، نادر روستی سخنگوی سازمان امور گردشگری اقلیم کردستان اعلام کرده که در روزهای تعطیلات عید قربان و از 8 الی 12 اوت، 208 هزار گردشگر وارد شهرهای مختلف و مناطق گردشگری و تفریحی اقلیم شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این گردشگران از مناطق جنوبی و مرکزی عراق وارد اقلیم شده اند، گفت که این تعداد در روزهای اخیر نیز افزایش یافته و آمار نهایی گردشگران روزهای عید پس از پایان تعطیلات به صورت رسمی اعلام می شود.

شبکه تلویزیونی کردستان 24 نیز گزارش داد که میزان ورود گردشگران به اقلیم در حدی بوده که برخی از آنان موفق به اجاره هتل و اقامتگاه نشده و ظرفیت تمامی هتل و مهمان پذیرهای اقلیم پر شده است.

همچنین اداره گردشگری اقلیم در دهوک اعلام کرده که میزان ورود گردشگران به اقلیم در روزهای عید قربان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل30 درصد افزایش یافته است.

استانداری سلیمانیه نیز اعلام کرد که طی دو روز اول تعطیلات عید قربان، 60 هزار گردشگر وارد منطقه تفریحی دوکان در نزدیکی سلیمانیه شده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =