نفرات برتر کاراته و دارت بانوان چهارمین المپیاد ورزشی محلات سنندج مشخص شدند

شناسهٔ خبر: 485D402E -
مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج گفت: رقابت‌های رشته‌های کاراته و دارت بانوان در چهارمین المپیاد ورزشی محلات با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش هاناخبر ، کیوان تیشه گران در سنندج اظهار کرد: رشته‌های کاراته و دارت برای چهارمین دوره متوالی همانند سال‌های گذشته در چهارمین المپیاد ورزشی محلات نیز در رده بانوان برگزار شد.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه در دو رشته ورزشی دارت و کاراته در رده بانوان 140 نفر ثبت نام کردند؛ عنوان کرد: در رشته ورزشی کاراته 70 نفر در رده سنی نونهالان و نوجوانان و در رشته ورزشی دارت نیز 70 نفر بدون محدودیت سنی به رقابت پرداختند.

وی اعلام کرد: در رشته ورزشی کاراته و در کاتای انفرادی خانم‌ها حدیث پیرخضری، آنیتا محمدی و تینا رحمانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

وی افزود: در کمیته انفرادی در وزن منفی 40 کیلوگرم خانم اوین غلام ویسی رتبه نخست و خانم‌ها مریم جلیلی و ثنا میرزایی نیز به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به دست آوردند و در وزن منفی 47 کیلوگرم نیز روژان پورشاد، مهنا هاشمی و آذین محمدی نیز بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

تیشه گران ادامه داد: در وزن منفی 54 کیلوگرم شینا میهمی مقام اول، الهام محمدی قصریان مقام دوم و نائله گنجی مقام سوم را کسب نموده و در وزن مثبت 54 کیلوگرم خانم‌ها پریا بی نیاز، شیلا محمدی و مبینا محمدی هم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در رشته ورزشی دارت نیز خانم روژین غفوری مقام اول، الهام مصطفایی مقام دوم و نیلوفر نقدی سپهوند نیز مقام سوم را از آن خود کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =