افتتاح ۲۷۴ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سقز

شناسهٔ خبر: 486E6A75 -
مراسم افتتاح ۲۷۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سقز به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ،

 بخشی از پروژه های به بهره برداری رسیده شامل توسعه ADSL و سوییچ به میزان ۲۱۶ پورت در صالح آباد، مرکز بعثت، شهرک دانشگاه و سرچشمه، ایجاد مرکز جدید سوییچ و ارائه اینترنت ADSL در روستای اسلام آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال هستند.

نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴G بر روی ۲ سایت روستایی قلقله ترجان و کچل منگان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و راه اندازی باند TD-LTE در ۲ سایت بنت الهدی و میدان معلم سقز با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال از پروژه های حوزه شبکه ارتباطات سیار است که بهره برداری شده اند.

ایجاد سایت جدید شهری در پارک لاله و شهرک دانشگاه با مجموع میزان سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در شهرستان سقز هستند.

نصب و راه اندازی و برگردان CWDM و رادیو به تعداد ۷ دستگاه در روستاهای کچل منگان، قلقله ترجان، غلام علی، قره گویزه، گردیگلان با صرف اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از پروژه های مخابراتی منطقه کردستان است که به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =